Avaliações de Misto Lelystad

Avaliações recentes

4.0
Hanifi
6 setembro 2022
Moon
6 setembro 2022

Ik bestel al jarenlang hier Kapsalon kipfilet. Nooit problemen maar gisteren kreeg ik een kapsalon die echt minder inhoud had dan voorheen. Alsof ik een halve bak had ipv een volle bak zoals altijd. Echt jammer want de prijs is ook duurder geworden maar de inhoud is minder???

Anoniem
16 agosto 2022
KD
2 agosto 2022
Ilyes
26 julho 2022

Super slecht… ik heb gister avond een bestelling geplaatst om 22:53, half uur later versturen ze me een bericht dat me bestelling onderweg is.. maar ik heb het nooit mogen ontvangen. Wel betaald met iDeal maar niets gezien… ben k niet echt van ze gewend dit… erachteraan gaan heeft ook geen zin gezien ik bestelde omdat ik de volgende ochtend zou gaan reizen.

Mustapha
16 julho 2022

Top zo als altijd ga maar zo door

Inge de Wit
16 julho 2022

lekker snelle service vriendelijk personeel

Rinske
6 julho 2022

Weer heerlijk gegeten!! Pizza's waren top!! De vraag om salami op de kinder pizza was helaas niet overgekomen maar... pizza was toch heerlijk aldus zoontje!

Tom
3 julho 2022

Lekkere pizza, maar helaas 1.5u te laat bezorgd.

Caby
22 junho 2022

Helaas de 2 extra pita broodjes vergeten erbij te leveren. Vandaar de 3 sterren bij bezorging.

Hanifi
20 junho 2022
Raymond
8 junho 2022

Had een GEGRILDE Entrecôte besteld maar naar mijn mening zat er niets gegrild aan dit stukje vlees. De entrecote was doormidden gesneden en helemaal doorbakken, dus niets van een medium waar dat speciaal gevraagd wordt. Het leek wel een stuk vlees in een koekenpan klaar gemaakt en geen stukje medium te zien. De championsaus is volge s mij dezelfde als voor een Carbonara pasta. Neen hiervoor kan ik geen voldoende geven, in tegendeel. Ik hoop dat u hier echt wel iets aan doet (?) !!! Dit bestel ik dus nooit meer, áls ik nog eens iets bestel. DOE IETS MET DEZE BEOORDELING !!!

M.p v s
4 junho 2022

Voor het eerst flink teleur gesteld. Wij zijn vaste klant en normaal is het eten altijd wel goed. Dit keer kwam het pas na anderhalf uur voor 2 turkse pizzas, en kwamen deze lauw hier aan. Daarnaast was er duidelijk aangegeven geen tomaat, en toch zat er tomaat op. Ook had ik aangegeven geen sambal, en toch zat er sambal op. Maar na anderhalf uur heb je gewoon trek en eet je het gewoon op. De eerst volgende keer laat ik de bezorger terug komen.

i
4 maio 2022

Tja, als een bezorger verdwaalt krijg je uiteindelijk koud eten. Respect voor de bezorger die zijn best heeft gedaan, jammer van het eten, zag er wel goed uit.

Anwar
26 abril 2022
Anoniem
17 abril 2022

Het eten was lekker en op tijd! Ga zo door.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Kalsbeek
13 abril 2022

Was top

Margriet
2 março 2022

Op de pizza vegetaria zou artisjok zitten helaas was dat niet het geval, jammer

jd
19 fevereiro 2022

Laurierblaadjes graag uit de pizza laten, die zijn niet te eten. Verder was het lekker. De bezorger klaagde dat hij al een tijd stond te kloppen. Maar dat hoor ik niet boven (drive-in woning). Hij heeft slechts één keer gebeld, ja daar kan ik dan ook niets aan doen. Eten was hierdoor ook wel wat afgekoeld.

Mik le grand
11 fevereiro 2022

Altijd goed eten:)

Anita vom kothen
9 fevereiro 2022
Helsdingen
8 fevereiro 2022

Was prima op tijd geleverd eten was lekker en voldoende

Gerrit
26 janeiro 2022

Top restaurant met goede producten

prdo
23 janeiro 2022

in de laatste 6 maanden ongeveer 15 keer iets besteld bij Misto en altijd wel lekker eten en 1 keer was de bezorger iets later (15 minuten) dan de afgesproken tijd, dus eigenlijk geen klachten over Misto.

Beo
22 janeiro 2022

Warm vers en lekker en mooi op.tijd

A leisberg
7 janeiro 2022

Misto, ons favoriet!

Out
29 dezembro 2021

Helemaal top 🥳🥳👍

Farid Boutia
28 dezembro 2021

Misto heeft altijd een topservice, eten is altijd heerlijk en bezorging is ook klasse. 10+ beste kapsalon van Lelystad!

Rob
14 dezembro 2021

Eten was op tijd, lekker en goed warm, daar hou ik van, daarom 5 sterren voor eten en bezorging.

.
9 dezembro 2021

De baklava was helaas niet gaar en heel slap, en je zag ook aan de baklava dat het heel wit wat en dat hoort het niet te zijn dus helaas was het niet te eten. Bezorging was voor de rest wel echt snel dus dat is wel beter.

Hans
9 dezembro 2021

Top!!!!!

Mevrouw de Boer
22 novembro 2021

Het was een tijdje slecht eten, maar nu is het weer super . Bezorging wel te vroeg

Rob Schouten
30 outubro 2021

Laatste keer was het koud, heb gebeld en nieuwe gekregen, eetlust was wel een beetje verdwenen, maar vandaag was het super, lekker heet en heb heerlijk gegeten krijgen daarom van mij een dikke 10, ga zo door want hier houd ik van!

MT
14 outubro 2021

Burger was aangebrand.

Hans Burger
30 setembro 2021

Prima kwaliteit pizza's, maar de bezorgingstijd van 1 u 45 min, zonder enige melding, is echt niet acceptabel.

Hans
25 setembro 2021

Prima pizza's en bezorging precies op tijd

Y l waasdijk
13 setembro 2021

Shoarma erg droog. Moest speciaal zijn maar de 3 stukjes paprika en ui waren te tellen. Bakje met salade was oud met gele en bruine randjes. Jammer dat het zo achteruit is gegaan had dat niet verwacht jammer

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Kristy
2 setembro 2021

Altijd heerlijk! Wij halen graag de kapsalons en pizza's.

Thea Schildkamp
22 agosto 2021

De shoarma was koud !

A Ozisik
11 agosto 2021

Altijd goed, al jaren bestel ik op pizzadag. Die actiedagen zijn goed!

Danny
9 agosto 2021

Zoals altijd super gegeten en de gerechten smaken heerlijk. Op aangegeven tijd is het ook bezorgt. Super!!!

Hok
25 maio 2021

Helaas niet tevreden met de kwaliteit, in elke pizza was er een overvloed aan champignons. Daarnaast te weinig saus meegegeven.

Mona
8 maio 2021

Wilde mijn bestelling vlak voor Iftar thuis bezorgd en ze hadden begrip voor mijn verzoek. En het is netjes vlak voor die tijd bezorgd

R.van der Meulen
27 abril 2021

shoarme vlees was flinderdun gesneden, hier en daar zwart van kleur,niet warm en de pizza was slap en ook niet al te warm.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Annelies
20 abril 2021

Superlekker gegeten

Debby
19 abril 2021

Eten was koud toen het bezorgd werd. Niet lekker dus.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

mirjam
19 abril 2021

Alles altijd even lekker (behalve de bakjes sla).

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Danny
15 abril 2021

Makkelijk online te bestellen. Bezorging ging snel en belangrijkste de pizza was heerlijk. 1 van de lekkerste pizza' s van Lelystad!!

Soeleman
7 abril 2021

Altijd dezelfde goede kwaliteit. De beste van Lelystad, want deze mensen zijn eerlijk en sjoemelen niet. Het eten is altijd lekker en is altijd op tijd.

VT
27 março 2021

Bezorging was ruim op tijd. Helaas was het lauw tot zelfs koud, dit is zo jammer want de smaak van de kipfilet is uniek en erg lekker. Het is helaas al een tijdje zo dat het eten lauw tot koud bezorgd wordt en dat is zo ontzettend jammer. Verbeter die service en de aantal sterren zullen weer hoger worden.

Hennie
27 março 2021

Prima gegeten. Bezorging was super snel. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Kristy
26 março 2021

Heel vaak al bij Misto besteld. De kapsalons en pizza's zijn echt een aanrader! Ook zijn ze altijd heel vriendelijk met het bezorgen.

Steve Abdul Sovan
11 março 2021

Uitermate goed en lekker weer. Zoals altijd. En keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Vriendelijke bezorger Binnen Lelystad al jaren, met grote tevredenheid, onze vast pizza leverancier!

...
9 março 2021

Was weer goed en lekker zoals altijd :)

Klant
8 março 2021

Shoarma was niet vers. Website erg slecht. Stond niet bij dat er saus en broodjes bij zaten. Dus twee broodjes en twee saus erbij besteld. Dus € 2 te veel betaald. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Erwin Blankenspoor
2 março 2021

Online besteld. 4x moeten bellen waar het eten bleef. Na 1 uur en een kwartier was het eten er. En ter compensatie zat er een blikje cola bij. Die ook nog eens zelf besteld had.

Thea Schildkamp
28 fevereiro 2021

Het was koud en het broodje oud

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Chantql
19 fevereiro 2021

Heerlijk gegeten, eten was keurig op tijd, goed warm verpakt! Was de eerste keer dat wij besteld hebben, maar dit zal veel vaker worden.

H.L.
14 fevereiro 2021

Lekker eten en bezorging was op tijd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Mark
12 fevereiro 2021
R.
3 fevereiro 2021

De pizza's lijken een iets andere bodem te hebben maar zijn wel goed! De spareribs mooi zacht en lekker. Het zou fijn zijn als er als er bij de Extra's in het bestelmenu een mogelijkheid zou zijn om een bakje rijst bij te bestellen. Deze is erg lekker en kan net weer een leuke combi zijn met de andere gerechten van je bestelling. Patat kan wel los besteld worden, met met rijst toch ook kunnen.

Mark
2 fevereiro 2021

Lekker gegeten, baklava was ook goed

Rilana
26 janeiro 2021
Jeroen Bos
22 janeiro 2021

Prima pizza, helaas wel de knoflook- en uiensaus vergeten, maar kan natuurlijk gebeuren.

Soeleman
7 janeiro 2021

Altijd lekker, altijd op tijd, altijd goed.

Sven
5 janeiro 2021

Zoals altijd zeer snelle levering en het was weer heerlijk

Soeleman
12 dezembro 2020

Altijd lekker Altijd snel Altijd goed

Ron van der linden
8 dezembro 2020
Hans
8 dezembro 2020

Ik had 1745 bezorging gevraagd maar om 1815 was hij eral. Was net thuis maar anders stond bezorger voor dichte deur. Pizza was zoals altijd heerlijk

Petra
2 dezembro 2020

Lekker eten en op tijd

Tagen
2 dezembro 2020

Prima!

Ron van der linden
27 novembro 2020

Goed gaat alleen op sommige delen van het deeg was dun en zwart aangekoekt. Niet gewend van Misto

samira shahpoor
11 novembro 2020
Danny
10 novembro 2020

Zoals altijd, superlekker gegeten. Kwaliteit en snelheid helemaal top.

Mirjam
4 novembro 2020

Eten was keurig op de afgesproken tijd. Lekkere shoarma.

Ron van der linden
3 novembro 2020

Had eenvoudige Pizza Hawaï maar was aan de minimale kant belegd. Ook het deeg was minder gaat plus hierdoor? Niet echt warm. Jammer was de vorige bestelling zeer te spreken hierover

Anoniem
28 outubro 2020

Broodje bij tagenschotel was koud en hard. Bij online bestellen kun je niet kiezen of je shoarma of kipfilet wilt. Hier zou een uitklap opties bij moeten zijn om je keuze te kunnen maken, anders krijg je lamsshoarma, zonder dat er wordt aangegeven dat dit dan automatisch de keuze is. Deze keer was ik wel teleurgesteld.

Rahied
27 outubro 2020

Amerikaanse spareribs en kapsalon shoarma besteld. Het was heerlijk.

Ron van der linden
20 outubro 2020

Grote Pizza en rijkelijk gevuld Goed gebakken. Echt een aanrader

Sven Koolen
5 outubro 2020

Zoals altijd super

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Abdul
22 setembro 2020

Goede actie pizzadag! Heerlijke pizza's!

Lucas
13 setembro 2020

Lekkere Turkse pizza's en salade voor 9 personen gegeten, uitstekend!

van Woerden
9 setembro 2020

Hele lekkere pizza vol van smaak ruim belegd. Ga zo door boys.

Said
2 setembro 2020

Was al vanouds weer uitstekend niets op aan te merken. Ga zo door

Soeleman
3 agosto 2020

Snel, warm, lekker, top.

Johan
29 julho 2020

Super calzone, deeg mooi en niet droog. Goed gevuld en lekker van smaak. En zelfs een gratis blikje frisdrank. Super. Zou misschien nog iets heter kunnen worden geleverd maar was door de drukte denk ik niet mogelijk. Verpakken in zilverfolie is een tip

de Jongh
23 julho 2020

Het was goed verzorgd , heel netjes gebracht en smaakte heerlijk !

Casper Slot
22 julho 2020

Het eten was erg lekker, was ook genoeg voor iedereen. De bezorging was ook top.

OC
13 julho 2020

Lekker gegeten en goede service. Wij gaan zeker vaker bestellen!

Monique
11 junho 2020

Vandaag voor het eerst bij misto besteld en dit gaan we vaker doen. We hebben heerlijk ervan genoten!!

Melanie
11 junho 2020

Helaas was het eten zeer teleurstellend. De kapsalon kip had een paar droge stukjes kip en verder zat het bakje vol met patat en heel veel knoflook. Zoveel saus dat het niet lekker meer was. Grote donerschotel 'speciaal' van wel €12.00 was ook erg weinig! Ik had hier veel meer van verwacht, maar helaas ook veel patat en een klein bakje doner. De karige porties dat vooral opgevuld was met patat is jammer, maar daarnaast was het ook nog eens niet lekker! Twee keer hier eten gehaald. Eerste keer ontbraken er dingen van onze bestelling en nu weer een negatieve ervaring. Voor ons de laatste keer dat wij hier bestellen. Jammer! Voor degene die hier wel wat willen bestellen is de calzone pizza wel lekker. Jammer dat ze op de andere simpele dingen dan zo falen!

Lief
11 junho 2020

Het was heel erg lekker en de service was top!

Blankenspoor
3 junho 2020

Had gevraagd om bezorgen om 18.00u. Bezorger was 10 minuten te vroeg en zeer boos dat ik telefoon niet opnam en hij 4 minuten op mij had moeten wachten. Kreeg de pizza''s in mijn handen gedrukt en al mopperend is ie ingestapt en weggereden

Bert
29 maio 2020

Had een misto schotel extra besteld maar de kofte kebab zat er niet bij.

Klant
28 maio 2020

Zoveelste keer dat de randen van de pizza’s letterlijk zijn verbrand!

Ingrid
23 maio 2020

Altijd erg lekker , snelle bezorging

VAN Woerden
20 maio 2020

Was al in de winkel geweest, de korst was erg zwart niet lekjer helaas en hij was wat flauw ondanks de saus

Steve Abdul Sovan
14 maio 2020

Super lekker, warm, op tijd en vriendelijke bezorger, wat wil je nog meer? Wat ons betreft de lekkerste pizza in Lelystad en omstreken.

Blankenspoor
13 maio 2020

Erg lekkere pizza''s

Raymond
9 maio 2020

Top, snelle bezorging en heerlijk eten.

Raaphorst
8 maio 2020

Er zat erg veel saus bij de biefstuk. Daardoor moest ik de biefstuk zoeken en was de grilsmaak volledig verdwenen. De frietjes waren erg lekker.

RvD
7 maio 2020

Opnieuw heerlijk gegeten. Deze keer Italiaanse pizza's. De overige gerechten zijn zeker ook een aanrader! Altijd een goede en klantvriendelijke benadering en bezorging.

Bc.
30 abril 2020

Heerlijke pizza's en goed warm....jammer dat er onbeschofte mensen werken....was de eerste keer dat ik besteld had daar, maar geen tweede keer. Beetje klant vriendelijker zou fijn zijn.

Sandra
29 abril 2020

Was super snel. Het eten was goed warm en het smaakte heerlijk

Schildkamp
28 abril 2020

Was helaas niet lekker, eten was koud broodje oud en de knoflooksaus was erg dun leek wel water 😔

Slotboom
20 abril 2020

Het bestellen kan makkelijker maar bezorging uitstekend op tijd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Tineke
11 abril 2020

Exact op gevraagde tijd, warm, goed verzorgd, grote porties en smaakte prima

Ria van Manen
10 abril 2020

Was eerst moeilijk om jullie per telefoon te bereiken. Uiteindelijk online besteld. Zo als altijd was het eten weer top.

marco
31 março 2020

Voor het eerst, zeker niet voor het laatst bij Misto besteld. Prijs/kwaliteit is prima. Nette bezorging, zelfs in deze tijd netjes op de afgesproken tijd. aanrader!

Andre
30 março 2020

Vlees van de misto schotel extra was erg lekker behalve de doner , die was beetje taai . De angelo grillo ( lamskoteletten van de grill ) was erg lekker.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Rein
30 março 2020
Samantha
29 março 2020

Altijd tevreden geweest over misto. Helaas de laatste tijd zijn de porties erg klein. Grote kipfilet schotel lijkt wel een kleintje. Erg jammer!

Koolen
19 março 2020

Zoals altijd snelle bezorging en was weer heerlijk

Sven
6 março 2020

Zoals altijd heerlijk

Hans Ale
4 março 2020

Netjes op tijd. Heerlijk

Peter
23 fevereiro 2020

Was nagenoeg koud

Sander Grijzenhout
20 fevereiro 2020

Eten was top, besteld voor 8 mensen en was allemaal super aangekomen. Enigste wat wel beter kan was dat ik aangaf dat ik de bezorging tussen 17:55 en 18:05 wou ivm de pauze tijden op mijn werk en de bezorger alsnog 17:45 voor de deur stond! Verder smaakte het goed en heb ik alleen maar goeie dingen te zeggen.

Klant
17 fevereiro 2020

Pizza was verband rondom. Shoarma was opgehoopt op een helft. Deeg was veelste dun!

Thea
7 fevereiro 2020

Zoals ik gewend ben, weer lekker gegeten, en natuurlijk op tijd!

Pluk
31 janeiro 2020

De kwaliteit gaat staat meer achteruit. Oude patat, bevroren sinas, erg jammer

Mark
28 janeiro 2020

Lekkere pizza en de vegetarische pasta beviel erg goed

Bert
23 janeiro 2020
Luten
23 janeiro 2020
Thea Schildkamp
17 janeiro 2020

Lekker zoals altijd en op tijd

Mark
14 janeiro 2020

Pizza's erg goed. Lasagna zat teveel kaas in de bechamelsaus

Creutzburg
2 janeiro 2020

Het lijkt dat de patat van ander merk is. De patat was vroeger voller, dit keer niet! De bezorging oké, wel 10min later.

Jet
2 janeiro 2020

Altijd lekker.

Randy
15 dezembro 2019

Normaal altijd prima, maar nu om 21:30 besteld! Bestelling was kwijt, gebeld om 22:30 zou er met 15 min.zijn uiteindelijk kwam onze bestelling om 23:20...flink balen!

Mila
14 dezembro 2019
R.
21 novembro 2019

De Italiaanse pizza's waren weer heerlijk nu met de 'oude' bodem. Er is een tijdje een andere bodem gebruikt, die niet verkeerd was, maar de 'oude' bodem is die van een echte Italiaanse pizza. Graag houden zo. Vr.groet.

Theo
31 outubro 2019

Eten was bijna koud. Kregen een bericht dat de bestelling onderweg was. Duurde vervolgens nog een half uur voordat het bezorgd werd. Daarom was het waarschijnlijk koud.

Loek
27 outubro 2019

Voor de eerste keer iets besteld bij Misto. Moet zeggen afspraken werden goed nagekomen. Verwachte tijd van aankomst bestelling klopte precies. Het bestelde was van goede kwaliteit en ruime porties. Het enige nadeel van bestellen is dat het niet meer erg warm is bij aankomst maar dat weet je nu éénmaal. Zal zeker in toekomst nog een bestelling plaatsen daar,

2me
25 outubro 2019

Kipfilet was wat aan de lauwe kant, jammer, maar de smaak was weer als vanouds.

Danny
25 outubro 2019

Online besteld op de site van Misto. Aanpassingen aan het gerecht opgegeven. Alles is naar wens verlopen! Top! 👍

Sabrina
19 outubro 2019

Pizza bodem was dik en taai. De kip op de pizza en de rest erop was ook smakeloos. Ben dit niet gewend van misto. Pizza’s zijn altijd lekker daar, alleen vandaag niet

Angelique
30 setembro 2019

Heel veel vlees + lekker, patat was nog knapperig en werd snel + keurig op tijd bezorgd. Zitten smullen en ga hier zeker vaker bestellen!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

de Groot
26 setembro 2019

Pizza besteld, was heerlijk goed warm ,alleen bezorger kwam iets later dan afgesproken verder top!!!

Thea Schildkamp
15 setembro 2019

Broodjes waren oud en geen cola bij de bestelling! Ben ik niet gewend van jullie, normaal altijd alles supergoed

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Guido
24 agosto 2019

Heerlijke shoarma, knapperige warme patat en heel snelle bezorging. mijn vaste adres!

Jordy
9 agosto 2019

Was heerlijk en heel snel bezorgd top!

Ger
11 julho 2019

Was erg lekker ga zeker weer hier bestellen

Bert
8 julho 2019

Bijna half uur te laat bezorgd en eten koud. Wie doet er nu een ijskoud blikje fris in hetzelfde tasje en dan ook nog tegen het bakje vlees!?

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Martin
6 junho 2019

Pizza was weer lekker. Jammer dat het erg druk was waardoor de pizza later was dan de planning.

MC
4 maio 2019
CAN
6 abril 2019
Nader
4 abril 2019

eerste keer bij Misto besteld, Shoarma-kebab schotel en Misto schotel met doner, heerlijk gegeten, tevereden, bedankt, shoarma mag iets beter

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Richvai
3 março 2019
Maryam
1 fevereiro 2019

Was heerlijk!

Gerrald
2 janeiro 2019

Alles was super klasse

Anita
27 dezembro 2018

Eten zag er verzorgd uit en de smaak was goed, was alleen jammer dat t al te ver afgekoeld was.

Eric
25 dezembro 2018
Erwin
20 dezembro 2018

Vriendelijke bezorger, snel bezorgd en weer een heerlijke Pizza gegeten.

Ronald
7 dezembro 2018

Ik had een Calzone pizza besteld en me daar enorm op verheugd. Helaas viel deze mij erg tegen. Overall vond ik de pizza qua combinatie van gebruikte ingredienten niet super smaken. Overall was het wat flauw van smaak. De combinatie van smaken was ook niet super. Toevallig had ik kort geleden in Bataviastad bij een andere pizzeria een calzone gegeten die totaal anders was samengesteld en dus wel erg lekker was. Het kan dus wel. Helaas. Misschien volgende keer beter

Massimiliano
20 novembro 2018

Heerlijke shoarmapizza. Echt een aanrader!

As
11 outubro 2018

Het was super lekker. Alles is like lekker hier al is het een simpel broodje kaas. Beste eettent in Lelystad!

Soufyan
25 setembro 2018

Top

ano
14 setembro 2018

kapsalons verbrand. op de cheeseburgen en kwart van een tomaat gedaan?! Hoe verzin je dat? Niet gewoon een plakje tomaat, zowat bijna een hele tomaat erop. Geen augurk. Echt jammer. Misto was vroeg van hoge kwaliteit. Dit is nu de zoveelste bestelling waarvan de kwaliteit ver te zoeken is. Niet meer bij misto in ieder geval.

Naarding
13 setembro 2018
Nienke
14 agosto 2018

1e keer dat wij hier wat besteld hebben. Was helaas geen succes. Bij de eerste bezorging ontbrak er een pizza. Hierover gebeld, de pizza werd 15 min later gebracht, maar dit was de verkeerde pizza. Het eten was verder prima, vooral de Turkse pizza was erg lekker.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ibrahim
11 agosto 2018

Het patat was zeik nat ...de verpakking was helemaal nat. De saus lag overal... ik vind het niet leuk....hopelijk komen we tot een oplossing

Tim
7 agosto 2018
Jqur
31 julho 2018
Maasland
9 julho 2018

Ik had gebakken champignons en spaghetti met roomsaus besteld. Kreeg een grote portie hiervan en werd ook nog eens verrast met vers gebakken broodjes en blikje drinken. Al met al lekker voordelig en smakkelijk gegeten. Eten was overigens vers bereid en smaakte heerlijk.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

De fauw
6 julho 2018

Bezorging was wat te laat maar daarintegen was het eten heerlijk. Goed en ruim voldoende vlees en verse patat.

Teleurgesteld
28 junho 2018

Helaas ruim een half uur eerder dan verzocht bezorgd. Pizza verbrand en de mixed grill schotel incompleet. Helaas na het indienen van een klacht geen klantvriendelijkheid ervaren.

skaffa
27 junho 2018

heerlijk snel en vriendelijk !! super eten veel keus en nog frisdrank kado ook iets nieuws al een tijdje ! super lekker aanrader

roelof
25 junho 2018

Beste pizza's van lelystad

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Me
23 junho 2018

Was wat aan de lauwe kant, jammer en blikje cola was helaas niet gekoeld. Verder altijd top broodje kipfilet

Rabia
19 junho 2018

Altijd vers en snel bezorgd de service is uitstekend ik heb al vaker besteld de koteletten en pizza’s zijn zeker een aanrader

Kim
17 junho 2018

Altijd super goed eten en snelle bezorging

Thea
2 junho 2018

Altijd lekker en op tijd!

Corry
31 maio 2018

Eten was op tijd. Super heet en heerlijk van smaak

Honjin van Inge
15 maio 2018

Was lekker alleen de saté saus was erg waterig te dun en de kip zou iets kleiner gesneden mogen worden.

Lia
14 maio 2018

Falafelschotel viel tegen, droog en compact. Jammer, zal niet snel nog een keer bestellen.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Piet
29 abril 2018

Kwaliteit wordt steeds slechter

Thea
18 abril 2018

Lekker eten en op tijd bezorgd! Alleen de bezorger hoeft echt niet bang te zijn voor mijn hondje??

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Theo
22 março 2018

Heerlijk gegeten ! Wij hadden de shoarma alles zag er goed verzorgd uit en zo smaakte het ook. Alleen de knoflooksaus was naar ons mening aan de zuinige kant.

Dennis
27 fevereiro 2018

Zoals altijd lekkere shoarma. Snel en vriendelijk

G.van Briemen
13 fevereiro 2018

Eten was warm bij levering. Heel smaakvol. Heerlijk gegeten maar de shoarma mag iets groter gesneden worden. Volgende keer bestel ik zeker weer

Sabrina
21 janeiro 2018

Lekker eten, goede service, zeker het proberen waard. Ik ben al een tijdje vaste klant bij Misto!

Vallerie
17 dezembro 2017

Bezorger kwam op aangegeven tijdstip en het eten smaakte supergoed! Vriendelijk bedankt!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

M.
31 outubro 2017

Vroeger vond ik de pizza's beter. Ze waren krokanter en er zat meer shoarma/kip op. Daarnaast had ik pizza met mozzarella en basilicum besteld en kreeg ik een Margaretha, waarvan de bodem heel zacht was.

EB
6 outubro 2017

Heerlijk gegeten. Smaak was super en bezorger super vriendelijk. Eten kon iets warmer maar zoals ik zei was de smaak top!

Sam
30 setembro 2017

Heb een spareribschotel, kapsalon shoarma en shoarmaschotel besteld. In de shoarmaschotel zat een pit van een dadel (bah). Toen ik Misto belde om mijn klacht door te geven werd er gelachen en zeiden ze geen eens sorry. Pas toen ik zei dat ik een recensie ging achterlaten, zeiden ze sorry, maar er werd nog steeds lacherig gedaan. Wij bestellen hier niet meer.

M van W
14 setembro 2017

Snelle bezorging, goede service. Eten is gewoon goed!

Honjin van Inge
7 julho 2017

Laatste bestelling had ik om 18:25 besteld zou bezorgd worden om 19:15 kreeg het pas om 19:50 pizza was koud en de rest ook niet wat ik normaal van jullie gewent ben.

Bakker
20 junho 2017

wederom niet op tijd bezorgd,en was al enigszins koud

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

yvonne
17 junho 2017

Heel smakelijk alleen de soarma mag iets pitteger gekruid worden

Ruijgrok
5 junho 2017

Bestelde patat vergeten. Misto was telefonisch niet bereikbaar

Sam
5 junho 2017

Het eten was heerlijk. De spareribs waren lekker en ook de kapsalon was goed. Ook de opmerkingen zijn mooi meegenomen. De bestelling was ruim binnen de verwachte bezorgtijd bezorgd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

waasdijk
5 maio 2017

Beetje flauw van smaak en knoflooksaus ook verder wel netjes verpakt en mooien stukjes vlees

Erik
3 maio 2017

Top!

N. Elmeziani
22 abril 2017

Naast het feit dat de bestelling ruim een uur op zich liet wachten was het eten ook nog eens vrij lauw.

M.m.
17 abril 2017

Het eten is altijd lekker. Alleen jammer dat het lauw aankomt en niet lekker meer is. Ook al had ik gevraagd als het warmer kon aankomen ondat dit vaker gebeurde. Ik bestel hier niet meer. Sorry.

wendy
14 abril 2017

snelle service

M. de Ruijter
15 março 2017

Erg lekker gegeten weer! Ook bezorging was vlot. Zeker weer voor herhaling vatbaar.

monique
8 dezembro 2016

het eten was zoals gewoonlijk weer heerlijk. en werd op de beloofde tijd bezorgd.

de Groot
7 dezembro 2016

heerlijke pizza's gegeten,en waren nog lekker warm toen het bezorgd werd.

Ad Swart
30 novembro 2016

Helemaal top! Vlotte bestelling, goede kwaliteit

kim
12 novembro 2016

Weer heerlijk gegeten! !!!

knoot
26 outubro 2016

Lekkere warme pizza's. We hebben er wel een uur en een kwartier op moeten wachten. Het drankje dat je volgens de site krijgt bij een online bestelling die zat er niet bij en de bezorger wist niet eens van het bestaan af! Jammer.

Freek
12 outubro 2016
De waal
31 agosto 2016

Keurig op tijd en lekker eten!

A Sedney
17 agosto 2016

Heerlijke pizza's! Aardige bezorger. Eten was op tijd. Lekkerste pizza's van Lelystad!

Wim
10 agosto 2016

Voor de eerste keer besteld. prima hoeveelheid! smaak was prima, vooral van de schaslicksaus. minpuntjes: Er was alleen wat weinig saus en de schaslick was op beide schotels aan 1 kant aangebrand. Echt zwart.

Sam&Mar
7 agosto 2016

*prijs tov hoeveelheid matig (betaald naast bezorgkosten ook transactiekosten voor ideal dus +€1,75) * bijgerecht patat: niet lekker, slap, en verl "restjes" patat * geen "speciaal" geleverd bij schotel *saus vergeten bij bestelling. Over vergeten producten gebeld; hadden ze zelf ook al ontdekt- bel mij dan zelf en stuur de bezorger al mijn kant op?! * vergeten producten werden pas gebracht toen eten op was, dus bezorger retour afzender gestuurd. Al met al een slechte score en niet meer voor herhaling vatbaar.

Marcel
19 julho 2016

Top!! Zoals gewoonlijk. Goede hoeveelheid, prima prijs en gewoon lekker.

AdSwart
21 junho 2016

Puik eten, ruim voldoende, zelfs voor een "kleine" portie. Duurde drie kwartier voor de bestelling er was, maar dat valt uiteindelijk nog wel mee

Raabiah iraida
20 junho 2016
Pizzalovers
12 junho 2016

De bezorging was snel en de pizza's waren verrukkelijk! We hebben heerlijk gegeten en ik ga zeker nog een keer iets bestellen.

Merlissa
27 abril 2016

Patat was lekkerbwarm alleen de falaffel was erg koud jammer terwijl juluie de beste hebben.

Mels
26 março 2016

Heerlijk

F. Meens
10 março 2016
me
29 novembro 2015

De kwaliteit van het eten gaat snel achteruit

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Lely
15 novembro 2015

Was weer heerlijk en hebben de lekkerste knoflook en uiensaus die ik ooit geproefd heb.

Eric
27 outubro 2015
Meens
13 outubro 2015

Aanmerkelijk beter dan de vorige keer.

piet
9 outubro 2015
Ben Franken
7 outubro 2015

We hadden amerikaanse spareribs en patat kapsalon. De kapsalon was super... nergens zo lekker als bij Misto. De kalfspareribs vielen dit keer echter tegen, ze waren aangebrand en dit overheerste de smaak van het vlees. Normaal scoort Misto bij mij 4 van de 5 sterren op kwaliteit... dit keer was het een twee. Dus ik heb er een gemiddelde 3 sterren van gemaakt.

F. Meens
18 setembro 2015

De rijst was klef en de salade niet vers. Tevens was de portie aanmerkelijk kleiner dan voorheen.

Jamin
14 setembro 2015